Arkadaşlar ben bişey sormak istiyorum 5aylık evliyim ve öğrendim ki 4 haftalık hamileyim pazartesi için randevu aldım vitamin takviyesi folik asite başlamak için ama gidip gitmeyeceğimi bilemedim beni bilgilendirirmisiniz gittiğimde keseyi görebilirmiyim yada ne gibi tetkitler yapıcaklardır