Eyllgltknn Merhaba arkadaşlar. 37 haftalık hamileyim ama bebeğimin hareketlerinde azalma var 2 gündür. Normalmidir .
Ftmklbk Eyllgltknn artık bebeklerin yeri daralıyor o yüzden eskisi gibi hareketleri net olmuyor diyorlar. Ama hiç hissetmiyorsanız da bi kontrol amaclı doktoru bilgilendirin.artik rahat hareket edemiyorlar 😍
rumeysa-96 Eyllgltknn günde 10 hareket hissediyorsan normal canım yani illa tekme atması gerekmiyor artık yerleri daraldı o yüzden elini ayağını oynattıkları seyirme gibi hareketleri oluyor ama hiç hissetmezsen mutlaka doktorumu ara
ayseozi40 Benimde 36. Haftada basladi hareket azligi suan 38+1 deyiz korkuyor insan ister istemez🤷♀️😓