40+1 günlük hamileyim kizlar 39+0 da da çatı muayenesi oldum hiç açıklık yok demişti bugünde oldum yine hiç açıklık yok malesef suni sanciyla da başlamaz doğum rahim duvarı kalın dedi sezeryan önerdi bugün alabileceğini söyledi ama ben bi anda sezeryan diyince çok korktum kendimi hep normal görüyordum ona hazırlıyordum bugün istemediğimi pazartesi tekrar kontrole çağırdı pazartesi konuşacağım rahim duvarı kalınlığı hakkında bilgisi olan var mi nedir ve açılma için ne yapmam lazım 2 gün içinde? Cok şey denedim ama hala açılma yok 🤔