Diilruba bende hiç bisey almadım geçen gün a101 den bi kaç parça bisey aldım o ramazandan sonra alışveriş yapicam bide ben üçüncü bebeğin diğer çocuklarından kalan eşyalar olduğu için onunda rahatlığı var biraz besigimız falan var bebek arabasi alinacak arabanin cok acelesi yok diye düşünüyorum o doğumdan sonra alacağım