Teachernry Ervan öncelikle bebeğiniz hayırlı uğurlu olsun kaçıncı haftaya kadar kalp atışı duyamayınca kürtaj oldunuz acaba
BrcHmt Merinosunannesii MuazzezNaz aynıyız benim oğlum da 37+4 oldu 😍 nasıl hissediyorsun kendini? Bebeğinin hareketleri nasıl? İlk gebeliğin mi?
MuazzezNaz Chucky aynıymışız sizinle sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🙏🏻 Normal mi sezaryen mi sizin
Chucky MuazzezNaz amin inşallah sizde sağlıkla alın ☺️ İlk çocuğum zorunlusezaryen olduğu İçin bu da maalesef öyle olacak sizin ?
MuazzezNaz Chucky benimde 4tane ilk haftalarda kaybım oldugu için riske atmamak için doktor sezeryan dedi.perşembe günü Allahın izniyle doğum benim🙏🏻 Senin ne zaman😍