Elifaltun Bubuseli benim ikinci dogumun ilki sezeryandi o yuzden buda oyle olcak 38.haftada falan gelicek inslh bakalim 😍 hakkinizda hayirlisi olsun inslh saglikla gelsin bebeginiz 🥰
Ervan Sureyya06 inslh sağ saglim doğar ilk 2 aylık gebeligim Kalp atışı yoktu kürtaj oldum. 2 adet sonra şuan gebeyim kalp atışı duyduk şükür
Sureyya06 Ervan inşallah sağlıkla hayırlısıyla doğar bebeğiniz kalp atışını da duymuşsunuz bol bol dinlenin bu zamanlarda
Teachernry Ervan öncelikle bebeğiniz hayırlı uğurlu olsun kaçıncı haftaya kadar kalp atışı duyamayınca kürtaj oldunuz acaba
MuazzezNaz Chucky aynıymışız sizinle sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🙏🏻 Normal mi sezaryen mi sizin