EyMerve atesım 37 bucuga kadar cıktı en fazla şükür yukslmedı daha fazla kuru öksürüğüm 3 gun sürdü terleyıp üşüyordum ve her tarafım dökülüyordu burnum tıkanıyordu cok doktorunuzla konusun mutlaka ve test yapdırın poztf olursanız sorun mutlaka kan sulandırıcı yaZar belki bana vermedi şükür atlattm rabbm herkesi korusun bu hastalıktan