Sedef88 Kızlar 11+5 teyiz bebeğimin hareketlerini hissedebilirmiyim 3. Gebeliğim aradan 10 yıl geçmiş az önce sağ tarafıma uzanmıştım bi hareket hissettim tam göbeğimin alt kısmı vajinaın üstü böğle pt pt 2 kere seğirme gibi oldu sizce olabilir mi👼🏻👼🏻
hvvayldz27 Sedef88 bende 8 seneden sonra hamile kaldım unutmuşum dediğiniz haftalarda aynı şekilde hissettim 🤭
Glsmyldz09 Sedef88 hevesini kırmak gibi olmasın ama gaz canım o. 16.haftadan sonra az az hissedebilirsin 🙏🏻
bademsekeri42 Sedef88 doktorum ilk 13-14 hafta hareket hissetmenin mümkün olmadıgını söylemişti ama ikinci ve üçüncü gebelikse en erken 16 da hissedilir dedi benim ilk gebeliğim 19 da çok hafif seyirme gibi hissediyodum şimdi 22 deyim tekmelerini çok net hissediyorum
Sedef88 Glsmyldz09 öğle mi diyor sunuz ama gaz olsa anlamazmıyım bu farklı bi şeydi takip ediyim bakalım inşallah gaz değildir ☺️
Glsmyldz09 Sedef88 bende sizin gibiydim ufak bi seyirme de hareket sanıyordum ama 16.haftadan sonra sizi uykunuzdan uyandırdığı zaman anlıyorsunuz 11.haftalarda düpedüz gaz hareketi olduğunu 😁
ratatosk Sedef88 kendi nabzınız ya da bağırsak hareketi de olabilir. 2. Ve 3. Gebelikte daha erken hissedilir deniyor ama o da sanırım en erken 14 hafta olması lazım
birprensesvebirprensannesi Sedef88 Mümkün değil bence. 2. Gebeliğim 15. Haftada ufak tefek hissettim ama net 20 de hissettim
Sedef88 Chucky inşallah hissettiğim bebeğimdir salı günü gitcem kontrole o zaman sorucam doktoruma hissedebilir miyim diye
Hmsrqw Sedef88 yok ya az daha zayıf olsan olabilir belki diyecektim kilolusun demiyorum tabiki ama böyle zapzayıf kızlar oluyo ya ha öyle olsan bi ihtimal belki