Alya_7 kuzum banada geldi isimli hediy eolarak bende diyorumki ilk bir normal takım giydirim sonra isimliyi giydirirm diyorum ama zaten setin içinde ayrı bir tulum ve alt üst takım var yada diyorym alt üst takımı hemşireye vereyim tulum ile resm cekinilir tulum daha hoş durur sanki resmlerde 🥰🥰🥰