Minnikbiranne benim de 8 hafta 1 günlükken 2 gün boyunca akıntıyla beraber hafif lekelenmem olmuştu çok şükür sıkıntı yaşamadım yolunda her şey. Kese etrafında çok hafif kanama alanım varmış pruloton iğne vurundum 5 gün sonra tekrar vurunacağım. 2 gün geldi daha da gelmedi şükür iyi düşün iyi olsun bebeklerimiz bizimle olsun sağlıkla inşallah