Lalcelik Kızlaar çatlatma iğnesi olan ve 10 gunde gogus ağrıları olan var mı aramızda ? Bu normal mı ya ? Adet mi olacagım? Bu kadar erken belirti olmaz sanırım?
nurkse Lalcelik ben hamileyim ona rağmen adet olacakmışım gibiyim. Çatlatma iğnesi ile hamile kaldım 😊
Nry0682 Lalcelik adet belirtisi ve hamilelik belirtisi aynıdır 2 gün daha sabredip test yapın.ignenin etkisi 12.gün biter
anneadayi33 Lalcelik kullandığınız ilaçlar hormonal olduğu için bu tür belirtiler olabiliyor 14 gün bekleyin sonra test yapın