nazlizci korkulacak bir şey yok canım illaki ağrıların olacak bıçak altına yatıyoruz sonuçta bende 2 sezeryan doğum yaptım şükür bir sıkıntım olmadı ağrılarım tabiki oldu ama bol bol yürüdüm ben sende öyle yap canım bol bol yürümek iyi geliyor.. Rabbım sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin kuzunu inşallah şimdiden geçmiş olsun 😊