EdanrAy sütünüzü sağın mutlaka yoksa rahatsızlanırsınız allah korusun şişme tıkanıklık ateş iltihap vs. yapabilir. Sütünüzü sağın ve minik şırınga ile verin bebeğe. Hemşireler öyle yapıyor. Sırf meme emsin diye bebeği ac bırakmayın. Mama vermek gerekiyorsa da çekinmeyin ya da kötü hissetmeyin verin mutlaka.
Bol bol beslenmesi lazım. Sağlıklı olsun inşallah minik yavrunuz ❤