yamacinannesii Kızlar merhaba bilmediğim için size sormak istedim muhasebeci varsa aranızda yanıtlarsa çok memnun olurum. Ben kurumsal bir markette çalışıyorum 31 mart 1 ve 2 nisanda raporluydum şirket beni 31 martta izinli göstermiş ve bana yatan 1 günün ücretşni raporlu olduğum gerekçesyle şirkete geri yatırmamı istediler maaşımız ay sonu yatıyor. Ben bugün beni iznli gösterdklerini öğrendim yani rapor günü izinli gözüktüğüm için o 1 günlük rapor paramı sgkdan da alamıyorum. 2.si ise 15-16-17 nisanda da raporluydum yani toplamda 5 gün bu ay içinde mağaza müdürü dedi ki bu ay 5 rapor kullandın 1 tane haftalık iznin gitti normalde 4 kullanıyoruz sen 3 kullanıcaksın dedi. Bilen var ise yardım ederse çok sevinirim
SIL1 yamacinannesii şikayet edin ceza kesilir ve asla işten çıkarma hakları yok. Yasak boyun eğerseniz sürekli yaparlar
gulin-35 yamacinannesii haftalık senelık ne olursa olsun raporla bır degıl o ayrı o ayrı boyle bı hakları yok
Beyzan yamacinannesii aslında burda bir resmiyet kural yok mağaza müdüru diğer personellerin çalışma saatlerini düzenlemek için böyle bir şey yapmış. Yani elbette haksız ama bu arkadaş hem raporlu hem de arti bir gün haftalık izin kullanınca diğer personeller fazla çalışmış olacak belki onlara mesai vermesi gerekecek. Bir de malesef özel sektör kisa süreli raporları hoş karsilamiyor heleki karşılıklı bir memnuniyet durumu yoksa
MD00 En sağlıklı doğru bilgiyi 170 arayın 7/24 cevap veriyorlar hangi kanun vs hepsini yazın sonra iş yerine söyleyin,artı 3 günden fazla rapor olursa PTT vs alırsınız 1 2 ise işyeri diye biliyorum ama dedim yer arayın daha faydalı olur
yamacinannesii MD00 çok teşekkür ederim doktoruö da zaten 3 gün verdi 1 günlük ücretini alırsın en azından diye şirket o 3 günden 1 günü izinli gösterinca alamadım
yamacinannesii Beyzan kurumsal bir markette çalışıyorum benim sıkıntım şu normalde 1 gün rapor ücreti alabilecekken onlar rapor günümde izinli gösterdikleri için alamadım bir de üstüne şirketenpara verdim
Beyzan yamacinannesii bazı kurumsal şirketlerde maaş ay sonu yatar ve saat 12-13 gibi onaylanır. istenen ücret Mart ayı maaşına ait olan ücrettir çünkü rapor parası devletten geliyor şirketin cebinden cikmiyor. Yani sizden istenen ücret raporun 31 martı kapsaması ile alakalı yani 1-2-3 Nisan olsa sorun olmayacaktır. Esim de kurumsal bir market de yönetici yaptığı açıklama bu şekilde şimdi sordum kendisine bu şekilde yanıtladı. Bir de eşimin çalıştığı şirkette rapor sadece pazar gününü kapsarsa haftalık izinden düşüyormuş normalde o hafta kişi yini iznini kullanıyormuş
yamacinannesii Beyzan şimdi konuştum bölge sorumlusuyla toplamda 30 gün içinde 5 gün raporlu olduğum için 25 gün çalıştığım için 3 gün hakediyormuşum 26 gün çalışmaya 4 izinmiş
Beyzan yamacinannesii bölge sorumlunuz ile görüştünüz mü şirketin muhasebesi ile görüşsun o da. Bu durum mağaza sorumlusunu aşıyor çünkü direk merkezden bilgi almanız lazım