Kuzusunannesi 38+1oldum bugün ilk defa çayı muayenesi oldu canım çok acıdı ağrı eşiğim aşırı yüksek olmasına rağmen ama doktor çatı kemiğinin basık olduğunu normal doğumun çok zor olacağını söyledi. Sancım gelene kadar bekleyeceğiz belki son zaman açılma olur dedi şu an 1cm açılma var sadece dedi aranızda başına gelen var mı normal doğum istiyorum sizce ne yapmalıyım?