Bankacianne34 Kizlar merhaba, haftaya 7. Haftadayim hem keseyi gormeye hem de kalp atışı duymaya gidecegiz. Bugün itibariyle 6+5 im dayanamadım hcg baktırdım 75.125 çıktı 😳 çok yüksek değil midir bir de sizlere sorayım dedim
058elf Bankacianne34 aslında normal ben en son 4+4 de baktırmıştm 3900 lerdeydi iki günde bir en az %60 artış olsa benimde o haftada değerim o kadar olurdu herhalde 😄
muge1661 Bankacianne34 haftanıza göre beta hcg niz normal bir artışta 7. Haftada maksimum 160binlere kadar çıkar
Meleklerimmm3 Bankacianne34 normal benimde 4+5 te 17500 çıkmıştı 5+1 de gittim keseyide bebeği de gördük