Prensesannesi44 Mrb kızlar bende 26 +3 haftalık hamileyim ikinci bebeğim olacak inşallh bu zamana kadar özele gittim ama çam sakuraya devam etmek istiyorum o hastaneye giden var mı aranızda
Msydn6 Prensesannesi44 Ben 🙋🏻♀️ Başından beri gidiyorum yarın inş doğum olcak doktor olarak Demet Acar ı öneririm🌸 diğerleride iyi genel olarak ama en iyi Demet hanım ve Alime Dilayda hnm😇
Prensesannesi44 Msydn6 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah sezeryan mı olacaksınız 🌸 bende demet hanıma bulamadım ama karşıma çıkarsa mutlaka ona alacağım