Kızlar dün gıda zehirlenmesi yasadım 19 haftalık hamileyim ve doktor ornisid 250 mg verdi düzenli gittiğim doktor değildi su an baska sehırdeyım bana bu ılacı verdı ama kadın doğumcuydu yanı kendısı ıcımde yınede süphe olustu ılacın prospektusunde hamılelerde dikkatle kullanılmalıdır dıyor emın olamadım eczacıya falanda sordum ama ıcebılırsınız dedı kullanan var mı aranızda