Kızlar 6 haftalık hamıleyım bu ıkıncı gebelıgım İlk cocugum 1 bucuk yasında İlk hamılelıgımde asırı bulantım oldu hıc bısey fayda etmedi dort ayda 8 kılo verdım hadı o zaman cocuk yoktu yatarak atallttım hep serumla sımdı bıde cocugum var yedıgım hıc bısey ıyı gelmiyor sıze ıyı gelen ılac oldumu haftaya doktor randevum var ona gore yazdırcam ıyı gelen ılac varsa artık kafayı yıycem bulantıdan bılgısı olan yazabılırmı