FasulyeK Arkadaşlar 19 Nisanda doğum yapacaklar postun altında buluşalımmı? Kimler Pazartesi doğum bekliyor.
Msydn6 FasulyeK Yarın 39. oluyorum çağırdılar yarın yatışım yapılacak inşallah bir aksilik olmassa ne kadar bekletirler bilmiyorum yarında sezeryan olabilirim Pazarteside hayırlısıyla kurtulmak nasip olsun hepimize🤲🏼
Samira34 FasulyeK doktorun tahmini olan tarih 19 nisan 😍 ama normal dogum olacagı ıcın beklıyoruz bakalm benım bebiş ne zmn gelcek 😊