Bebeğim 28. Haftaya girdiğinizden beri içimde çoğu zaman kayıyor tekmeler neredeyse hiç yok. Bu durum normal mi yeri daraldığı için mi oluyor? Yoksa bu haftalarda tekmelerin devam etmesi gerekmez mi? Ben bu haftalar daha güçlü tekmeler beklerken kayıyor sadece kayınca tabi dışardan belli oluyor hareketler ama tekmelerin aşırı derece de az ve güçsüz olması normal mi bilemedim