Kızlar bende doğum hikayemi çok şükür paylaşıyorum. Gebelik sekermden dolayı doktorum sezeryan günü verdi 2 nisana o kadar heyecanlıydmki o gece hic uyuyamadik esimle 6 30 da hastanedeydik ilk önce nts çekildik sonra damar yolu derken doğumhaneye indik tabi o kısım çok duygusaldi 🤗 hemen tansiyona falan bakıldı anestezici sırtımdan iğne yaptı inanın hiç acimio damar yolu bile daha çok acimisti sonra hemen bacaklarımda uyuşma hissettm doktorum geldi başlıyoruz dedi yukardaki ameliyat isiginin aynasindan herşey Gözüküyorrdu ama ben bakmamayi tercih ettim😂 sonra o müthiş ağlama sesi çok şükür oğlum doğmuştu 🐥🍼sonra onu yanıma getirdiler giydirdiler bnm dikişler bitti odaya götürdüler sonra oğlum geldi 😊🤲🏻🌏çok şükür bunu da atlattık darısı doğum yapcak annelere insallah. Kesinlikle depend alin çok rahat edersiniz müthiş bise onun dışında 2 haftaya tamamen toparladım. Sormk istediğinz soru varsa yanitlayabilrm Aklma bunlar geldi 🤗😊🐥