#20hafta gitti 20hfta kaldı 😊
5ay geride kaldı şükür. Bugünki kontrolümde çok şükür bir sıkıntı olmadığını öğrendikten snra doktorumun bize bebegin renkli ultrason resmini vermesiyle Annelik duygularımın gelişme aşamasında oldugu şu safhada Level atladıgımı hissettim. Sürekli resme bakıyorum! Bebeğim bebek gibi agzı burnu... 💕💕 mükemmel birşey ! Ve daha ilk resimler olmasına ragmen eşime benzetti doktor, hatta bende... eşim kabardı tabi 😊😊. Duygularımı paylaşmak istedim sizle...
bu arada sevgili nisan anneleri knşmak isterseniz instgram hesabım duygu.gunes.nar