Yarennn01_ Ben hafta sonu olduğu için acile gittim orada hiç bir şey yorum yapmadılar ve kanama yoğundu 1 tane iğne vurdular gönderdiler ertesi gün kendi doktoruma gittim oda alttan bakmadı Rahimde kesede kanama yok dedi haftaya gel tekrar kontrole dedi ilaç hiç bir şey vermedi yat dinlen sürekli dedi ama benim kanama çook yoğundu ve lekelenme lerim hala devam ediyor bende anlamadım ya sıkıntı var vermedi yada sıkıntı yok İnşallah yokturdur onun için vermedi