iremibrahim ilk 28.haftada 2 hafta geri oldugunu soyledi doktor. Sonra 34.haftaya kadar oyle devam etti, ciger gelistirici yapildi cunku erken dogma riski vardi. Gerilik 3 haftaya cikti. 14 temmuz dogum gorunuyodu ama 25 haziranda 37+2 de 34 haftayla uyumlu dogurdum. Gelisim durdugu icin acil sezaryen olmustu. Cok sukur hicbi sorun olmadi. Kuvozde kalir dediler ama 2220 gr 47 cm minisimi yarim saatte getirdiler. Cok saglikli cok guclu bi kizim var cok sukur. Onemli olan moralinin nasil oldugu bebegi strese sokma hic sakin ol bol dua et ♥️ Kuvoze gider mi diye de dusunme uzulme gidecekse bile onemli olan saglikli olmasi sadece buna odaklan. Kizim 3 aya kadar yenidogan kiyafetleri giydi sonra birden ataga gecti akranlarini yakaladi. 5 aylikken emekledi, 6.ayda ekgidaya basladigimizdan beri hep kendi yiyo. Cok cabuk ogreniyo akranlarindan hep onde. 7.ayinda tutunarak yurumeye basladi. 10 aylik tutunmadan adim atmalari basladi. Mama baba anne gel evet diyo biz ne desek o an taklit ediyo soyledigimizi. Yani hiiiic endise etme 😊 cok sukur masallahi var.