iremibrahim üzülme canım. Annesi babası neyse çocuk da o oluyor. Şimdi baktım usg fotograflarına enn yakın 28.haftada varmış. 1380 gr. Ben zaten minyonum. 1.62 boyum. 48 kgyim. Oğlum da 2905 gr dogdu. Kilosu önemli degil önemli olan saglıklı olması. Birde sütünün dogduktan sonra kilo alımının ne olacagını kestiremezsin. 3 oğlum var hepsi de böyle minyon gitti gebelikte. küçügü 3 aylık. 2905 dogmuştu. Şuan 7 kg ye yakın. Çocuk doktorumuz senin çocukların zayıf doguyor ama sütün çok kaliteli çok iyi kilo alıyorlar diyor. Takılma yani kilosuna. Birde dogumda ultrason tutmuyor. 2.oğluma doktorum doguma yakın buda abisi gibi 2800 civarı dogacak demişti. Dogdu 3100 gr. Şimdi 1 yaşında görsen tam bir tosuncuk.