GlcanKarakaya
Kızlar bugün çok büyük stres yaşadım o kadar gergindim ki şuan karnım belim ağeıyor adet sancısı gibi 19 hafta 5 günlük sizce normalmidir akşam doktorda bulamıyo insan yada doktorlar ehvam oluyo diye terssliolar ama korkuyom normalmidir