Merhaba kızlar 16 haftalık hamileyim. Doktorum ikili testte kız tahmininde bulundu. Oğlum 3 yaşında ve kız kardeşi olacal diye seviniyor. Bu sabah adı ne olacak dediğimizde İkra olcak anne demişti 🥰 biz sürekli amine derdik o ismi nasıl duyduysa ikra ikra diye tutturuyor 🥰 galiba kızımın adını abisi koyacak 😂