bufemu Canım benim bugün ikinci kutum bitti şimdilik kullanmayacağım. Ama hep oral olarak aldım. Yemek yedikten hemen sonra değil de bir kaç saat sonra aldığımda çok yan etkisini görmedim. İstersen öyle dene. Doktorum başlarken de hap olarak kullan demişti.