Tugba9109 40+1 haftalık gebeyim. Bebeğimin hareketlerini az hissettiğim için acile geldim . Normalde de devlet hastanesine geliyordum . 3 cm açıklığım olduğunu söyledi 2 saat sonra tekrardan alttan muayene etti 4 cm dedi . Ama sancim falan olmadığı için doğuma almıyorlar. 9 da tekrar muayene edecek . Bende yürüyüş yapıyorum. Başka ne yapabilirim ? Yanı bu kadar açıklık yetmiyor mu doğuma 😏
Civcivinannesi Tugba9109 otur kalk sürekli , pilates yapma imkanın varsa yap canım rabbim yardımcın olsun