Anneoluorum Kızlar dün geceden beri bel karın agrisi var simdibiraz gecti ama midem bulanmsya basladi cok fenayim neden olur ilk gebeligim
Minnosunannesiii Anneoluorum benim mide bulantılarım hala devam ediyor hiç kesilmedi ağrılar da normal cnaım ağrı girdiğinde dinlen pozisyon değiştir geçer inşaallah son haftalar ağırlaşıyoruz artık
Mlkrfk Anneoluorum 33+6* yım bende aynı durum bende de var bel ağrısı sırt ağrısı adada kramp kasılma vajina da batma ama normal dedi doktor. Erken doğum riskim vardı bu kontrolde normal dedi. Magnezyum kullanıyorum ağrılar için
Babybay Anneoluorum bı kaç gündür bende de aynı kalça kemigimi kırılmış gibi mide yanması başladı yine.adet ağrısı gibi kasiklarim ve bacaklarım da ağrıyor 😒 mümkün olduğunca uzanın sol tarafa dinlenenin.
Oziozi Anneoluorum 33 haftayı dolduruyorum benım bulantım ılk gunden berı var zaten bel agrım kasık agrım vucut agrım vardı ve magnezyum başladım oldukça dinlenmeye çalışıyorum şimdi daha iyi hissedıyorum son haftalar artık agırlasıyoruz ☺️
AycanAycan19 Anneoluorum 33+5 bnde de mide bulabtisi ara ara oluyo halbuki hamileligimin basindan geri hic olmamisti bel agrisida normal sanirim herkes ayni seyi yaziyoo
miskokulum1 Anneoluorum enteresan bir şekilde bende sizle aynı haftadayım ve en başta yaşadığım şeyleri şimdi tekrar yaşamaya başladım. Yani aşırı halsizlik ve uyku halindeyim. İştahım hiç açılmadı zaten hala öyleyim sebebini bende bilmiyorum 🤷♀️