Babyhappy58 kendim için; iki adet pijama ( 1 i elbise şeklinde diğeri 3 lu lohusa takımı) emzirme atleti ve normal 1 tane atlet, iç çamaşırı, terlik , baş örtüsü, 2 adet çorap , depend, normal ped, kağıt havlu , normal havlu, ıslak mendil , çöp poşeti, göğüs kremi koydum.Bebek için; 1 adet 10 lu hastanesi çıkışı ( hemşireye vermek için ,içine bezde ekledim) 1 tane 5 li hastane çıkışı, 10 adet bez , 1 tane müslin örtü,1 tane ince pamuklu battaniye ( havalar iyi olur diye kalın battaniye eklemedim) pişik kremi, 2 adet zıbın 2 adet çorap ,eldiven ,alt açma örtüsü, biberon , mama kaşığı ve çay kaşığı ( mama takviyesi yaparsam diye) ve bir küçük paket de Aptamil mama aldım sütüm gelmezse sarılık olmasın veririz ilk gün diye çantaya koydum.