Mrb 32+4 günlük hamileyim yüksek tansiyondan dolayı 4 gündür hastanede yatıyorum perinatoloji bölümünde ve aynı odada kaldığım düşüncesiz insanların sabahtan akşama kadar kadınlı erkekli ailesi hep burda kaç kere şikayet ettik uyarildilar yinede çözüm olmadı yanlarında gelenler tuvaleti bile kullaniyo kadın yeni doğum yaptı iki gündür titreyerek ateşlendi koviy testi yaptılar negatif çıktı ama benim odamı istediğim halde degistirmediler ne yapabilirim haliyle hamile olduğum için çok korkuyorum kime şikayet edeyim