Nilsubatu Mrv9191 bende çok merak ediyorum hala gelmedi benim ama daha yeni geçirdim 6 7 gün oldu ama çok can sıkıcı bi durum
Pcoslubiranne Mrv9191 benim sadece koku gitmisti oglanin bezini degistirince fark etmistim koku alamiyordum 2 gunde geri geldi ama.Ve cok agir gecirdim sureci de ona ragmen erken geldi.
Dbe24 Mrv9191 Bende eşimle atlattık ama bende sadece burun tıkanıklığı ve akıntısı oldu eşimin gitmişti tat ve koku 1 buçuk ayda anca geldi kişiden kişiye değişiyormuş etkisi
Samyelisrvn Dbe24 merhaba öksürüğünüz falan var mıydı acaba bende de burun tıkanıklığı başladı ve öksürük var ilerlemesinden korkuyorum
Feyza-nur Mrv9191 bende ne tat var ne koku ama pozitifde değilim limon sıkıp içiyorum ekşi gelmiyor asla sevmem bu arada yediğim yemeklerden hiç zevk alamıyorum ama Allaha şükür iyiyim
Meryemie21 Samyelisrvn merhaba ben de tat ve koku kaybıyla beraber çok yoğun öksürük ile atlattım covidi 28. Haftamda ve mutasyonluydu sekrol diye bir şurup kullandım doktorumun tavsiyesi ile lütfen danışın doktorunuza umarım size de şifa olur
Dbe24 Samyelisrvn bende öksürük yoktu ama eşimde bi kaç kere oldu biz hep meyve çorba tarzı şeyler tükettik hafifken atlattık sizde çorba içmeye gayret gösterin faydası çok gerçekten insanın canı bişey istemiyor ama mecburen zorla yedik bizde
Sadu44 Mrv9191 tat koku kaybı oluyorken baş ağrısı oldu mu? Benim üç gün sonra hafiften gelmeye başladı bir haftada çoğu tat ve kokuyu alır durumdaydım dr baş ağrısı varsa uzun sürer demişti