Arifcaninannesi Mom04 3 ekim son adrt tarihim ikinci gebeligim sezaryen oldugu icin 26 hazirana gun aldik inslah 28 haftaligiz
Gupssse Mom04 25+3 olduk hayrlisyla kayıplardan dolayı 2 hafta erken olur ve sezeryan diyor doktorum çok karışık duygular içerisindeyim
serenty_123 Arifcaninannesi kaçıncı haftada alinacak acaba benimde 3 uncu olucak 24 haftalık olduk ama plasenta aşağıda erken doğum riski var dedi doktor sürekli yatıyorum tarih olarak erken olduğu için bisey konuşmadık ama merak ettim
Gamze2172 Mom04 25+3 son adet tarihim 21 ekim uygulamaya göre 27 temuz da gosterıyor bakalım herseyın hayırlısı inşallah rabım sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Mom04 Gamze2172 bizim de kız 👧 bnde ya ilk zamanlar çok heyecanlıydım çok da isteyerek hamile kaldım ama şuan değişik duygular içerisindeyim zaman çok hızlı geçti gibi ne ara 6 aylık olduk bilmiyorum😌
Zeyno5034 Gamze2172 Benim de ilk gebeliğim hareket ettikçe yerimde duramıyorum sanki hemen çıkacakmış gibi 🤪🤩
Tekirannesi Mom04 25 Ekim benim 😊 uygulamada 1 Ağustos gözüküyor ama ultrasona göre 25 temmuz 🤷♀️ nasip bakalım
Mom04 Tekirannesi ultrasyona göre yani bebeğin gelişimiyle mi alakalı oluyor bu anladım tam olarak ☺️
Tekirannesi Mom04 galiba gelişimiyle alakalı çünkü doktorum 1 hafta önde olduğunu söylemişti. Sağlıkla gelsinler inşallah 🤲
Babyyyymother Mom04 evet 25 olduk bugün tam🤲 insallah hızlıca gecer bundan sonrasi 🙏 neler yaşıyorsun bende ara ara kasik agrilari oluyor
Mom04 Babyyyymother çok şükür baştan beri ağrı bi zaman geçirmedim ama psikolojik olarak yıkık durumdayım😃
Bsraa35 Mom04 bizim de tam 24. Haftamız 😇 31 ekim son adet tarihi, rabbim sağlıkla vakti zamanı geldiğinde kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı 🤲🏻