Geçen hafta ağdaya gittim kızlar 15 dk civarı sürmüştür sırt üstü yattım mecbur. Belim ve sırtım sonrasında çok acıdı. Sırt üstü hiç yatmıyorum 37.haftamdayım hep yanlarıma doğru yatıyorum. Acaba yatış şeklimden mi yoksa bu ağdadaki kısa süreli yatıştan mı kulunç çıktı.