Merhabaaa canım hamiş anneler 🥰
Sonunda ben de doğurdum diye yazabilmek ona kavuşmak çok güzel bir haz . Uzun uzun hikayeleri okumaya bayılıyordum o yüzden ben de birazcık uzun yazıcam😬hepinize doğum anında dualar ettim. Rabbim tek nefeste kurtarsın tüm hamişleri inşallah 🙏hikayeme geçiyorum;
38+6 da 5 nisan sabahı eşim işe gittikten sonra ben de uyandım lavaboya gittim, kalkarken bir kaç damla idrar gibi su geldiğini gördüm . Bir kaç gündür tahmin ediyordum zaten her akıntıyı su zannedip koşarak lavaboya gidiyordum acaba nişan mı su mu diye merak ediyordum nasıl olacak diye. Fakat suyunuzun geldiğini öyle bir anlıyorsunuz Ki 😂sanki litrelerce vücudunuzdan boşalıyormuş gibi. Hemen eşimi aradım zaten çok uzaklaşmamıştı. Eve geldi kahvaltı hazırladı sakinleşmesini istiyordum heyecanlıydı çünkü 🥰 ben duşa girdim. Fakat bende ne ağrı ne sızı ne kasılma ne sancı hiç bir belirti yok. Eyvah dedim nasıl olacak. Neyse kahvaltımızı yaptık doktoruma haber verdim derhal gel bekleme dedi. Benim planlarım başkaydı… kasılmlarım başladığında hemen hastaneye gitmeyecektim. Sancılarımı evde karşılayıp küveti sıcak suyla doldurup rahat bir ortamda açılmamı bekleyecektim. Son raddede gidecektim hastane evimize çok yakındı diye. Ama bebiş kendi planını kendi yapmıştı bile ☺️ hastaneye gittiğimizde açıklığıma baktı doktorum sadece bir parmak kadar dedi. Suyun geldiği için yatış veriyorum ve suni sancı ile doğumu başlatıyoruz dedi. Suni sancıdan beni çok korkutmuştu herkes işte şimdi yandık dedim😨 üzerimi değiştirdim bi serum ile sancıyı başlattılar. Şöyle söyleyeyim, kasılmalar enteresan bi şekilde kısa kısa dalgalar şeklinde oluyor. Kısa sürdüğü için de dinlenmeye fırsatınız oluyor. Ben ayakta ve hareket halinde karşılamayı daha çok tercih ettim. Nst ye bağlıyken inanılmaz zorlanıyordum. Bir iki saat geçti açılma yok. (Bu arada ben gebeliğim boyunca son günüme kadar kar kış yağmur çamur dinlemeden en az günde 7000 bazen 10000 adım attım. Öncesinde de spor geçmişim vardı ama uzun süre önce bırakmıştım. Siz siz olun eğer riskli bir gebeliğiniz yoksa sakın hareketsiz kalmayın mutlaka bol yürüyüş, ev işi yapın. Bir gün bile aman hamileyim diyip vurup kafayı yatmadım. Hem daha az kilo aldım hem de kolay bir doğuma hazırladım vücudumu bu şekilde. Neyse konuya geri dönelim 😬) bir saat sonra açıklık 3 cm olmuştu. Bu arada annem Meryem ana otuna haldır haldır Kuranı Kerim okuyor tüm eş dost Meryem suresini aynı anda okuyor. Eşim bu konuda dalga geçiyor benimle ama Meryem ana otu açıldıkça benim açılmalarım arttı… bunun inanmakla ilgili olduğunu düşünüyorum. Derken suni sancıyı kestiler kendi sancılarımı karşılamaya başladım ama çok yorulmuştum. 7 cm açıklıkta epidural istiyorum dedim. Doktorum gerek yok az sonra doğuracaksın zaten dedi ama gücüm azalmıştı ıkınmakta zorlanmak istemiyorum dedim ve epidural takıldı. Müthiş bir rahatlama geldi. Arkadaşlar epidural medeniyettir 😂😂Doktorumun dediği gibi de oldu 5 -10 dk geçmeden açıklığım 9 cm olmuştu. Hızlıca doğum haneye alındım. Epidural işte burda benim işime yaradı diyebilirim. Çünkü sancım yoktu ve Güzelce ıkınmayı öğrendim o sırada bebeğim de gelmek için zorluyordu 😂bir kaç kez sağlam ıkındım ve doktoruma bağırıyorum o sırada hocam nolur kesi atmayın çok korkuyorum ondan diye 😂 atmıcam sen güzel ıkın dedi. Büyük tuvalet hissi geldiğinde tuvaletinizi yapar gibi ıkınmanız gerekiyor. Öyle yaptım ve bir kaç sağlam ıkınma sonrası ebelerimin de karnıma baskısı ile oğlum balık gibi kaydı geldi 🥰
hemen kucağıma verdiler….
Ölene kadar hatırlayacağım en en en güzel an o an olarak kalacak. Ağlıyordu hemen göğsümde sustu.
Sıcacıktı… öptüm kokladım.
Sonra aldılar hemen baş ucumda bir kaç işlem yapıldı ben de onu izledim. Sonra çocuk doktoruna götürdüler o sırada benim de biraz yırtığım oluşmuş doğumum 20 dk sürdü dikişlerim 25 dk falan sürdü. Sonrasında tekerlekli sandalye ile doğumhaneden çıktım herkes ağlıyordu ben gülüyordum😂 eve geldiğim günden itibaren hiç yatmadım. Sadece oturup kalkarken biraz zorlandım o da toplam bir hafta sürdü. Benim için sadece emzirme konusu sıkıntı oldu onun dışında her şey çok güzeldi. Bu arada doğum yapacağım güne kadar bulantılarım, kusmalarım ve uyku problemi yakamı bırakmadı. Burdan prilam ilacı üreten insanların elini öpüyorum 😂
Şimdi yanımda uyuyor güzeller güzeli pamuk oğlum🥰hepinize rabbim kolaylıklar versin. Biz mezun olduk darısı başınıza inşallah ☺️