Nursenem55 Merhaba güzel Anneler 🙋🏽♀️ Dün 5 sene sonra hamile oldugumu ögrendim (gecensene bir düsük yaptim). dünki Testim pozitif cikti cok sükür🤲🏼 Bir sorum olucak suan hesaba göre 5+1deyim oruc tutuyorum sizcede bir mahsuru varmi acaba veya tutan varmi 🤗
Pelooo Nursenem55 hayır tutma canim zaten ilk 3 ay ve son 3 ay bebek gelişimi için çok önemli hatta beslenmene daha dikkat etmelisin Rabbım kolaylık vermiş sonra tutarsın
Znrr Nursenem55 canım bunca zaman beklemişsin birde kaybın var. Neden riske giriyorsun? Doktorunla görüşüp sonrasında ne yapmak istiyorsan yapabilirsin. Rabbim kolaylığını vermiş sonrasında kazasını yapabilirsin.
Sevdelibol Canım benim düşüğün olsun olmasın rabbim böyle bir kolaylık veriyorken üstelik cift canımız için neden tutalım. Eski düzenimize kavuşalım tabiki katmkat tutarız içini ferah tut bende 35. Haftamdayım tutmıyorum
Sevdelibol Grupdada yorumları görüyorum sinir baglıyor beni yok tutuyorum yok nasıl tutmuyorsunuz filan ya. Vicdanı el vermez bilere insanın ya nasıl ac koyacaklar anlamıyorum bu insanları kolaylıgı varken üstelik