Ecem0642 Kizlar bugün 33+5 gunlguk olduk ve bebeğim massallah dün gece çok haraket etti bende doğurdum dogurcam sanırım bu hafta kesin dogururm gibi geliyor sizde durumlar nasil
Ecem0642 zenan8 o büyüme esnasında olduğu için bnm erken doğum riskim var cnm bnm bebeğim büyümüyor piramotüre bebek bnm bebeğim o yüzden yani seninkinin durumu ne
zenan8 Ecem0642 benım her hangı bır sıkıntım yok çok şükür doktora her gıttıgımde hersey yolunda dıyor. Rabbım sağ salım kucağa almamızı nasıp etsın 🙏 ınşAllah bır sıkıntı olmadan doğurursun