bufemu Kızlar gebelikte kahverengi akıntı yaşayan var mı akıntısı olupta sağlıkla kucağına alan ?? Progestan hap kullanıyorum ama yine de kesilmedi
melikeyldrm_54 bufemu bende yaşadım 3. Ayda sonra pembe kana döndü hatta. Protestan kullanıyorum hala 36 haftalığım. Doktorum bide bana 1 hafta arayla iğne yaptı o iğneden sonra hemen kesildi.
Mucizem67890 Bende 6. Haftamda kahverengi lekelenmem oldu proluton vuruldum kesildi fakat 10 gün içinde 2 kez daha yaşadım kırmızı kanama oldu bebek iyi dedi doktor bende progestan tablet yanında hergün iğnesini kullanıyorum şuan 8 haftalık olduk
melikeyldrm_54 bufemu benim düşük riskim ve erken doğum riskim vardı doktorum fitil olarak önermedi normal içiyorum ben canım
Kdrelk Bende dün yaşadım maalesef kahverengi lekelenme bugun gittim igne vuruldum ve istirahat etmemi söyledi düşük tehlikem var