Canım ben 12. Haftamdamdan beri tatlı badem yagı ve vazelin kullanıyorum sık sık ama hiç kuru bırakmıyorum zerre catlagım olmadı 35. Haftamdauım inşallah bundan sonrada olmaz, biraz genlerlede alakalı olabilr ama anneminde catlagı coktu mesela, sen tedbirini al baktın catlıyor en azından sürmedim demezsin kesinlikle kuru bıralma bence o bölgeleri🥰🥰