Hellobaby2 2 yeğenimin büyümesine çok yakından şahitlik ettim, onların arabası çift yonluydu ama sürekli bir denge sorunu yaşıyorduk çocuğa bakarak sürerken aynı sürüş konforu olmuyordu o yüzden tek yön olarak kullandik (marka, kalite farklılığı olabilir tabi). Ağırlık olarak kesinlikle ağır almayın çünkü bir süre sonra canımızdan bezip baston bebek arabasi daha almak zorunda kalmıştık. Ben joie muze lx aldım, travel diye geçiyor ama travel değil yanında puseti var isterseniz bebek arabasinin üstüne oturtup kullanabiliyorsunuz. Travel olanlar çok küçük geliyordu gözüme ve rahat 3 yaşına kadar kullanabileceğim bir şey istemiştim genişlik olarak gayet rahat kullanılır. Tek elle açma kapama yapılıyor. Ben zayıf biri olduğum halde kapalı halini kaldırabiliyorum ve ekstra kapalı halini valiz gibi çekerek taşıyabiliyorsunuz. Tek yönlü olması tek eksisi ama dediğim gibi diğerinde kullanmayınca bunda da olmasa çok sorun yaşamam diyerek düşündüm. Henüz kullanmadım ama açıp kurdum manevrası vs gayet hoşuma gitti ama kullanma tecrübem olmadığı için kesinlikle tavsiye ederim diyemiyorum bir incelemenizde fayda var