Mom080 Haklisiniz Iç çamaşırı ütülemek ve elde yıkamak. Makineye çamaşırlarınızı atmayın hanımlar. Makinede her her şey yıkıyoruz. Ben bebeğin eşyalarını bile yıkarken önce 90° de boş çalıştırdım. Biz kadınlar hassassız. Makinenede 30, 40, 60° çamaşır yıkıyoruz. Ama elde akan sıcak kaynar suda beyaz sabunla yıkayın 🧼miş gibi buharlı ütü ile de ütüleyin👍🏻🥰