minikprensesimbenim Tetanoz yaptırıcam ama ikametgah değişikliğinden dolayı sağlık ocağına gidemiyorum. Devlet hastanesine gitsem acil bölümüne yaparlar mı? 20. Haftadayım bu hafta içinde yaptırmam lazım.
[silindi] minikprensesimbenim 20. Haftada olması şart diye birşey yok kendinizi haftaya göre şartlamayın bence. Acil bölümünde yaparlar ama emin olmak için hastaneyi arayın
Elifmondeisen minikprensesimbenim ben de kendi aile hekimligimden farkli bi daglik ocağında yaptirdim. Misafir girişi yaptirin hicbir sorun olmuyor
SedaCeki minikprensesimbenim e devlette 10 saniye icinde saglikocaginizi ve doktorunuzu degistirebiliyorsunuz. Ben e nabiz uygulamasi uzerinden yaptim.
Lulemom Sağlık ocağına gittiğinizde kaydınızı oraya alıyolar direk. Bi sorun olmuyo. Benim ikametim ilçede ben merkezdeyim ama sağlık ocağına gidiyorum. O önemli değil yani
Ezel01 Canım ben de suan ailemin yanındayım normalde Siirt’te oturuyorum ikametgahım da orda 2. Tetenozuda oldum kimin yanındaydan onun misafiri olarak git doğumu burda yapacam de yardımcı oluyorlar
Gulerkrmn E-Nabız uygulaması üzerinden sağlık ocagına gitmeye gerek kalmadan da kaydınızı aldırabiliyorsunuz diye biliyorum. İstiyorsanız bi bakın
Arelinannesii minikprensesimbenim bende dün e nabizdan bulunduğum yerdeki aile hekimliğini bulup değiştirdim öyle yapın