Adaaa34 Mehaba herkese, Sürekli bende mi reklam çıkıyor yoksa herkeste mi durum bu?Sürekli arka arkaya iki reklam geçiyorum 5 dk sonra tekrar başlıyor.Lütfen biraz azaltın çünkü diğer uygulmalardan farkınız kalmadı,gerçekten sıkılmaya başladık..
Masalannesii Adaaa34 bendede öyle bir postta giricem onun üstüne tıkıyorum reklam çıkıyor 🤦🏻♀️ posttan çıkıcam geri tuşuna basıyorum reklam çıkıyor 2-3 günden beri böyle🤷🏻♀️
iremk Adaaa34 ya bu kasdettiğiniz uygulamanın hangi kısmında oluyor acaba şimdiye kadar böyle bi problem yaşamadım herkes aynı durumdan müzderip merak ettim
Adaaa34 iremk Bildirimler kısmında ya da formda birşey yazarken azıcık beklediğimde sürekli karşılaşıyorum.