Zeynepdgn medicalde doğum yaptım çok çok memnundum ilk bebeğimde . doğum öncesi yanımdaki ebe doğumada venimle birlikte girdi sürekli yanımda sakinleltirip olanları anlattı. Daha sonra sürekli bebek emiyormu ben iyimiyim kontrole geldiler hemşireler ve doktorum aşırı ilgiliydi. Hiç ağrı sızı hissetmeden sezeryan oldum yine aynı hastane aynı doktoru tercih edeceğim .