Dseker ben de 10+4 üm bende de oluyor. kabızlıktan olduğunu düşünüyorum ya da enfeksiyonum vardı geçmedi herhalde. eğilip kalkarken ya da yattığım yerde dönerken de batma oluyor iyi düşünelim iyi olsun 😔 bir hafta var randevuma inşallah güzel haber alırım 🙏🏻