halaycibasi 16+2 günlük hamileyim. Bazen göbeğimin yakınları bazende böbreklere doğru göz seyirmesi gibi ard arda seyirmeler oluyor? Bu tarz bişey yaşayan var mı nedendir acaba ?
eylusko halaycibasi 17+5 oldum bende de böyle pıt pıt biseyler oluyor hareket ediyor artık şükürler olsun dönerken dirseği ayağı bacağı sürtüyor 🥰🥰
Malidlgz halaycibasi Evet onlar bebişin ilk hareketleri seyirme gibi ve pıt pıt atma oluyor 😍 benimde ilk öyleydi sonradan daha net oluyor harekete dönüyor büyükçe tekmeleri hareketleri netleşiyor ♥️ Ya Rabbim çok güzel bir duygu. Rabbim bütün kadınlarımıza anne olmayı nasip etsin 🙏🏻
halaycibasi eylusko ay hareket mi ediyordur ya benim ilk gebeliğim hani geç hissedersin diyolar hep acaba mı diyorum 😅 inşallah hareket ediyordur 😍
eylusko halaycibasi bende geç hissederim diyordum ilk gebeliğim ama hissettik işte zayıflar hissediyormuş sanırım 😊
Zeynepden halaycibasi bnde ole erken hissettim o hareket etmesi🙈 doktorumu aramıştım odur dedi ultrasyona gittiğimizdede ord hareket ederken aynı şeyi hissedince onaylandı benek öndeyse cok erken hissedilebiliyor 🤗 hayırlısı olsun
Ysbyr Evet taze anneler hareketler başlamış korkulacak değil heycanlanılcak şeyler küçük olduğu için seyirme gibi başlar ama sırt üstü yattığınızda artık rahat hissedersiniz 🥰
halaycibasi Ysbyr çok güzel bişeymiş ya 😍 allah hepimizin sağlıkla kucağına almayı da nasip etsin inşallah 🥰
Mom040 Atar damarı mı daha çok hissetmeye başladım acaba diyordum o zamanlarda, şimdi ptesi 20 haftalık olacağız hareketler netleşti, benim sıpaymış onları yapan. :)
Kuben 18+4 üm. İlk gebelik. Ben de sanırım hissediyorum. Göbek deliğinin biraz altında bazen sanki bir balık kıvrılıyor gibi oluyor💗Et seyirmesi gibi. Ama herkes erken dediği için çok da kaptırmamaya çalışıyorum.
Aslaltnk Ben daha 15. Haftanın içindeyim seyirmeyi hareketmi sanıyorum bilmiyorum ama heyecanlandım ilk gebeliğim