MomHero2 zeynepduha ben sezeryan olduğum da sadece gaz bırakmak için bekletildim oda olmayınca seruma gaz çıkarıcı enjekte ettiler ondan sonra çıktı. Onun için beklemediler ben 5. Günden sonra çıkabildim