Edakuz58 Varmi bizim gibi olan sikayetleriniz neler hazirliklar bittimi benim geceleri uyumam cok buyuk skıntı nefes alamiyorum belim cok fena agriyor yatamiyorum
Ysbyr Edakuz58 bende 35 hafta bitiyor ama bende bitiyorum yemek yapmak bile bel agrılarım yüzünden zulme döndü aynıyız canım 🤦♀️
Gigy Edakuz58 uykusuzluk dışında bir sıkıntımız yok çok şükür ,36 ya gireceğiz biz de ,çok az kaldı artık ,tüm duygular bir arada 😍☺️🤰🤰🤰
rumeysa-96 Edakuz58 bnde 35 hafta oldum bugün kasıklarım ağrıyo karnım taş gibi oluyo nefes alamıyorum oğluşumun hareketlerinin canımı acıtması çabası😅 kucağımıza alıcaz inşallah normal mi sezeryan mı derken arada kaldım siz ne düşünüyorsunuz.
Jesca Edakuz58 35+1 haftalığım bende.. Sol bacağıma aşırı kramp giriyor arada da kasıklarıma sancılar giriyor birde gece sağa sola dönmekten uyku düzenim hiç yok onun dışında iyiyim
Edakuz58 Ysbyr bende ayni canim ev isini bile zorlaniyorum Allahtan 30 haftada bitrdim temzlik hazrlik smdi gun boyu dinleniyorum
Leylim Geçen şu 34 hafta çektiklerim hiçbişeymiş meğerse🙄 35+3teyiz bel kasık ağrısından ağliycam ne zormuş oyle😕 ara ara sancı geliyor bebek toplanıyor o an ölücem sanıyorum
Anne321 Leylim ayniyiz cnm bende ,35+3 yim geceleri pek uyuyamiyorum bel agrisi bugece siddetliydi gece wcye kalkmak kask agrilari biran once saglikla kucagmiza alalim insallah ya
Ysbyr Bazen sezaryan en iyisi diyorum erkenden ama oda ayrı bi sıkıntı doğursakda yüzüstü yatmanın keyfine varsak dimi ama🥰
Gamzeoztrk 34+5 olduk 🥰bel ağrısı ve sidddetli gir şekilde gece bacak agiris yaşıyorum 😥bu durumu yaşayan var mı uyutmuyor
Gamzeoztrk zenan8 evet suya atılan magnezyum ilacı kullaniyorim ve günde bir adet soda ama uyutmuyor 😏😥
MrsAkuzum Gamzeoztrk kızılay marka magnezyumlu.olanda maden suyunu tuketin yeşil renkli. Ve hergün muz tüketin.
Edakuz58 Cok şukür bacak agrisi yasamadim henüz magnezyumda kullanmadim hic ilk hamileligmde kramptan bacak agrsndan ölüyordum
Gamzeoztrk SudeSelennnn siz bunun için bişey yapıyor musunuz acaba soda ve bacaklarının arasına yastık koy demisti doktorum ama hicbisey fayda etmiyor😤
SudeSelennnn Gamzeoztrk benim doktorum da yapilacak bisey yok dedi bacakları yukarıda tut dedi bu seferde bel ağrısından yatamıyorum bu böyle devam edecekmiş 🤦♀️ artik dayanılacak gibi değil hayırlısı çok zorlanıyorum
Gamzeoztrk SudeSelennnn kesinlikle uyku düzenim tamamen bozuldu uzanırken de aynı şekilde az kaldı böyle idare edecegiz bazen çok zorluyor 😥siz kaç haftaliksiniz🤲
Edakuz58 rumeysa-96 canim en guzeli normall sezeryanlik bir durum yoksa eger normal tavsiye ederim insalla benim bu ikinci buda normal olucak dogum pozizyonunu almis bile bebişim